Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Linguistic analysis of on-line advertising in English
Romanenko, Elena ; Matuchová, Klára (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Daná práce se zabývá lingvistickou analýzou reklamy v angličtině. Sada 150 vybraných sloganů byla rozdělena do tří částí: nekomerční reklama, reklama na alkohol a cigarety a nespecifikovaná reklama různých produktů. Následně, byla provedena observace a identifikace lingvistických rysů a řečnických figur zkoumaných sloganů. Teoretiká část se zabyvá definováním pojmu reklama a specifikuje nejčastějí použivané figury. Praktická část se snaží zkoumat a objevit nejčastěji používané jazykové prostředky v souhlasu s jejich tématickou doménou a následně objevit souvislot cílů reklamních sloganů a jazyka který je pro ně použit. Klíčová slova: reklamní slogan, figurativní řeč, řečnická figura
Linguistic analysis of on-line advertising in English
Romanenko, Elena ; Matuchová, Klára (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Daná práce se zabývá lingvistickou analýzou reklamy v angličtině. Sada 150 vybraných sloganů byla rozdělena do tří částí: nekomerční reklama, reklama na alkohol a cigarety a nespecifikovaná reklama různých produktů. Následně, byla provedena observace a identifikace lingvistických rysů a řečnických figur zkoumaných sloganů. Teoretiká část se zabyvá definováním pojmu reklama a specifikuje nejčastějí použivané figury. Praktická část se snaží zkoumat a objevit nejčastěji používané jazykové prostředky v souhlasu s jejich tématickou doménou a následně objevit souvislot cílů reklamních sloganů a jazyka který je pro ně použit. Klíčová slova: reklamní slogan, figurativní řeč, řečnická figura
Faktory účinnosti reklamního sloganu a jejich vnímání spotřebitelem
Marešová, Marcela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Cílem bakalářské práce je, vedle teoretického objasnění potřebných pojmů, vymezení vlastností účinného reklamního sloganu a demonstrace jejich využití v praxi na konkrétních příkladech. Dalším cílem práce je pomocí provedeného dotazníkového šetření vyjasnit, jaké vlastnosti respondenti u sloganů oceňují a charakteristika eventuálních souvislosti mezi naplněním vymezených vlastností, známostí sloganu a hodnocením sloganu respondenty. Pro naplnění těchto cílů bylo využito syntézy, především v teoretické části, analýzy vybraných sloganů a provedeného dotazníkové šetření. Díky využití těchto metod práce dospěla k závěrům, které vlastnosti účinného sloganu bývají nejhojněji využívány a jaký vliv má toto využívání na znalost a hodnocení sloganů respondenty.
Mediální výchova v hodinách anglického jazyka
SERVÍTOVÁ, Jana
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití mediální výchovy v hodinách anglického jazyka. Teoretická část nejdříve obecně představuje média, dále mediální výchovu a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia (RVP G). Další část mapuje využívání mediální výchovy v ostatních předmětech, přibližuje metodiku a některé dostupné metodické příručky. Zaměřuje se také na reklamu a její hlavní charakteristiky. Praktická část nás seznamuje s projektem mediální výchovy určeným pro integraci do hodin anglického jazyka. Nese název Advertisement and Slogan a je vypracován pro využití ve třech vyučovacích hodinách. V této části jsou v rámci projektu detailně popsány struktura, cíle a metody jednotlivých hodin, přípravy na hodiny a samotný průběh. Závěrečná část je věnována hodnocení studentů a učitele.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.